woensdag 11 mei 2011

DML Challenge...

Deze foto's hadden jullie nog van mij te goed. Deze zijn van de DML Challenge die afgelopen maandag is begonnen.Dit keer moeten jullie een kaart maken met een sketch van Samira. Altijd lekker makkelijk als je niet zo hoeft na te denken. Samira, het was erg leuk om met jou sketch te werken.  Maar zoals jullie misschien wel gelezen hebben heb ik veel problemen met mijn laptop gehad. En mijn lieverd was het ook wel een beetje zat om maar weer steeds die problemen te moeten oplossen, dus kreeg ik voor moederdag een nieuwe laptop. En zooooooo wat een verschil met mijn oude zeg!! deze is veel sneller. Moet nog wel even wennen aan het één en ander maar dat komt wel.

Vandaar dat ik deze foto's nog niet kon plaatsen en langskomen om wat berichtjes achter te laten. Ik loop een beetje achter maar dat gaan we snel weer inhalen. Ik heb deze kaart gemaakt met design papier van Kaisercraft, en met nieuwe malletjes van Magnolia. Zijn ze niet geweldig, er zijn 6 nieuwe, ben je nieuwsgierig dan moet je maar even in onze webshop kijken. Het afdrukje is natuurlijk een Magnoliaatje(mini).

Ik heb de afdruk ingekleurd met H2o, nl: linnen natural, cinnamon stick, pink anthurium. Dit is super leuk om te doen, maar de mensen die naar zeist zijn geweest hebben het vast wel even gezien. Die mooie tekst is volgens mij van Hero Arts, maar dit weet ik niet 100%.




11 opmerkingen:

  1. wowwwwwwwwwwwwww wat een schatje Thea een echte topper

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig kaartje Thea!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh dit is ook een lieverd, prachtig en zo lekker vrolijk is dit kaartje,geniet van je nieuwe laptoppie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea , wat een super moederdagkado heb jij gehad , zeg !! Je kaart voor onze chalenge vind ik erg mooi. En dan al die nieuwe stanzen....geweldig !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi kaartje is dit geworden. Het lijstje om je afdrukje is prachtig en ik ben helemaal weg van je bloemen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje, echt een schatje.
    Fijn avond. Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Thea,
    Wat een prachtige kaart weer!
    En wat zijn ze allemaal weer mooi die nieuwe Doohickeys van Magnolia...dat wordt weer moeilijk kiezen vrees ik...hi hi.
    Knuffelszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend gemaakt Thea,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gaaf kaartje, erg mooi!
    Ik ben weer thuis, was heel gezellig, maar heb jullie en het freubelen wel gemist!
    Liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje is dat geworden super

    groetjes Sienie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.