zaterdag 9 april 2011

Lente...

Hebben jullie dat ook vandaag...dat heerlijke lente gevoel. Ik had beloofd nog een kaartje te plaatsen met een andere Doily stans. Hier is ie dan met heerlijke lente kleurtjes. Ik heb er geen tekst bij geplaatst zodat je hem voor meerdere gelegenheden kan gebruiken. Als ik er een tekst bij doe van "fijne pasen" dan ben je zo gebonden, en ik stuur nooit geen kaarten met pasen, jullie wel? Nu kan je hem ook als een baby kaart opsturen of zo iets...
Het design papier is van Maja Design, blijft super papier. Je kan op de foto hierboven goed de doily zien. Het leuke van deze stansen is, dat je ze elke kleur kan maken die je wil. Ik heb alles met een blauwe chalkje beinkt. Onder het streep strookje zit blauwe jute...dit is zo leuk om te gebruiken, we hebben verschillende kleuren.
Voor de rest heb ik de ponsen van EK Succes(retro) gebruikt, bloemen en hotfix. Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden. Groetjes,

14 opmerkingen:

  1. Hij is heel leuk geworden en ja je kan hem voor alles gebruiken,leuke kleuren lekker zomers

    fijn weekend Sienie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schatje Thea en leuke kleuren

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart!!
    En die stanzen zijn ook erg mooi!

    En met pasen kaarten sturen??,,,nee dat doe ik ook niet..

    Fijn weekend ,

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatje, prachtig in die vrolijke lente kleurtjes, en uhh nee ik verstuur ook geen paaskaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben jij productief! Hij is prachtig, mooie kleuren! Is je ..... boom al af?
    Liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Thea,leuke stempel,mooi papier en kleuren.
    Super die mal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt! Lekkere vrolijke kleurtjes.. Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een schatje geworden. Frisse kleuren en je kunt hem inderdaad voor vele gelegenheden gebruiken.
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart. Die kleuren zijn prachtig. Lekker fris.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wowzers,
    wat een schattige kaart weer!
    En die doiley is helemaal geweldig!
    Groetjeszz
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een heel lief en vrolijk kaartje, Thea. Ik maak er maar een paar en stuur ze alleen naar Engeland.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje Thea,en mooie kleurtjes!!

    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.