donderdag 26 augustus 2010

Knotsgekke Kaarten Dagen 's Hertogenbosch


We zijn begonnen ! De eerste beursdag van het nieuwe seizoen. Zoals de afgelopen jaren gebruikelijk zijn dat de Knotsgekke Kaarten Dagen in 's Hertogenbosch. Op de beurs introduceren we 4 nieuwe kaartpakketten en 4 nieuwe scrapcardpakketten. Diegene die vandaag naar de beurs gaan missen echter dit scrapcardpakket, want dit is pas vanaf vrijdag te verkrijgen. Het is een doosje, met twee lades, en daarop een easel-card. De stempel is Dawn van Nellie Snellen. De stempel is bijgesloten in het pakket. Op de beurs hebben we enorm veel nieuwe artikelen en een bezoekje is het dan ook zeker waard. U vindt ons t/m zaterdag op stand 113.
We hopen weer velen van jullie even gedag te kunnen zeggen. Altijd gezellig als we de blogvriendinnen even in het echie zien. Als er nog voorraad aanwezig is zullen we dit weekend alle nieuwe pakketten in de webshop opnemen.Ik heb nu niet zo veel tijd om verder te kletsen, maar binnenkort is er hier zeker meer te melden. (Candy ......?) Bedankt weer voor jullie bezoek en tot gauw.


7 opmerkingen:

  1. Leuk pakket en veel plezier op de beurs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk!!!
    en heel veel plezier op de beurs!
    ik ben helaas niet van de partij ,want ik ben in zwolle geweest
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend Thea,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooie creatie weer Thea, super gaaf! Deze pakketjes zullen wel hard gaan op de beurs!
    Hoe is het vandaag gegaan? Ik sta te popelen om er morgen bij te zijn, heb je wel gemist hoor en ik hoop jullie mij ook!
    Liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt hoor en dit pakket zal zeker de stand afvliegen hihi! was gezellig om je weer even gezien te hebben. Groetjes Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, ziet er leuk uit zeg, ik vind het bijna jammer dat ik vandaag al ben geweest... Ik heb je niet gezien jammergenoeg, volgens mij stond je niet achter de kraam op het moment dat ik langsliep...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. supper mooi gemaakt,vindt die stempeltjes echt geweldig.Veel succes op de beurs!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.