dinsdag 8 juni 2010

Even een berichtje tussendoor...

Hoi allemaal, even berichtje tussendoor. Zoals jullie misschien wel weten is er aankomend weekend een beurs in Rijswijk. En zoals altijd zullen wij daar ook weer aanwezig zijn. Maar met een kleine aanpassing. Dit keer nemen wij onze kaart-, scrappakketten niet mee. De rede hiervoor is dat wij niet zoveel voorraad meer hebben. Wel zijn we heel druk bezig om het nieuwe seizoen weer te knallen met nieuwe pakketten. En jullie zullen niet teleurgesteld worden, ze worden erg leuk. Mochten jullie toch een pakket willen, dan kunnen we dit wel voor jullie meenemen. Kijk even in de winkel, plaatst een bestelling met de melding dat jullie het op komen halen in Rijswijk. Dit is geen probleem.

Hierboven zien jullie een nieuw product die wij wel meenemen. Dit zijn paper doilies en zeer populair op de scrapkaarten. Ze kosten 0.15 per stuk. We hebben nog een paar nieuwe producten, maar daar heb ik nog geen foto van, als het even lukt tussen het inpakken in dan laat ik ze morgen even zien. Ik hoop jullie weer gezellig op de beurs te zien, zo niet dan een ander keertje. Groetjes,


5 opmerkingen:

  1. wauuw thea, die zijn gaaf zeg!! wil je die een paar meebrengen voor me?? en heel begrijpelijk, is ook een heel werk zeg die pakketten maken... ze staan goed beschreven in je webshop dus dat moet toch ook geen probleem zijn? succes alvast!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea,

    Whahaha ik kom zondag naar de beurs in Rijswijk, kom ik weer effe neuzen tussen je mooie spulletjes.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O jammer, maar ik ben er niet op de beurs, hopenlijk de volgende keer weer. Maar ik wens jullie hele leuke dagen daar en ik neus gewoon afentoe in de webwinkel.

    Liefs Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben er niet in Rijswijk, maar veel plezier gewenst en een goede verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wil je ook van die hartjes
    (5 of zo) voor mij apart leggen?
    Ik vind het jammer dat ik er dit keer niet bij ben, maar er komen nog beurzen genoeg. Veel succes!!
    Tot volgende week, liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.