zondag 12 april 2009

Verjaardag viering- Melanie

Vandaag vieren wij Melanie der verjaardag. Hoewel ze morgen pas echt jarig is. Ze wordt dan 15.
Het is nu 13.45 en over een half uur zit het hier bomvol.
We hebben er veel zin in, ook al is het veel werk, en sta je als vrouw veel in de keuken.
Vandaag hebben we ook haar kado gegeven zodat ze dat aan iedereen kan laten zien.
Morgen zal ik een foto laten zien met wat ze allemaal gekregen heeft, en wat ik voor haar heb gemaakt.

Karin ze was erg verrast. Bedankt.

4 opmerkingen:

  1. Ik heb ook al in de keuken gestaan, heb ovenschotels gemaakt dan hoef ik straks niet zo te stressen. Fijne verjaardag, groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zo. Melanie, veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat hoor en 15,al een hele dame hoor.
    ik geef altijd feestjes met zelfbediening,lekker makkelijk.
    groetjes en fijne dag nog
    emilie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.