dinsdag 3 februari 2015

Inky Chicks .. challenge 46

Wow, dit is een tijd geleden. Maar mijn picasa programma was helemaal van slag en Jan heeft het eindelijk voor elkaar gekregen dat ik weer kan gaan bloggen.


 Ik heb gewoon steeds meegedaan met de challenges en de mensen die mij op facebook volgen hebben dat ook wel gezien.



 De regels van de challenges zijn iets aangepast.
Er is nu een challenge 1x per drie weken. Dit vind ik wel zo prettig, geeft me iets meer ruimte om dingen voor mijzelf te doen.



 De challenge deze keer is erg leuk maar ook erg uitdagend. Ik heb er toch erg over na moeten denken. De opdracht is...from (your country) with love...pffff. Nou ik heb echt geen stempel van een molen, klompen of iets dergelijks.


Toen ben ik maar gaan snuffelen op internet en vond dit plaatje met tulpen. Nou hoe leuk is dat.
Heb ze ingekleurd met mijn copics.



Hoop dat jullie het leuk vinden, en ik hoop dat ik weer regelmatig hier iets kan plaatsen.


Groetjes, Thea

18 opmerkingen:

  1. Dat is echt lang geleden Thea. Prachtige kaart heb je gemaakt.Schitterend ingekleurd.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Thea ik kom ook even weer wat inspiratie opdoen
    Gr Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. نقدم لكم شركة تنظيف منازل بالاحساء الشركة المثالية لتقديم خدمات تنظيف المنازل والشقق والفلل والمجالس والبيوت بالاحساء والتي تقدمها بالاعتماد علي كافة الاساليب والادوات الحديثة وخبرة عشرات السنوات بمجالات التنظيف ومكافحة الحشرات فتعد شركة المثالية للتنظيف بالاحساء افضل شركة تنظيف بالاحساء والمنطقة الشرقية تستطيعون من خلالها الحصول علي منزل نظيف امن خالي من الحشرات بجودة ومواصفات قياسية

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you very much for writing a great post. If there is anything in my life that I think is very important and I should understand it, I always try to understand it and I have seen your post. Saw this and liked this post a lot, so I am complimenting your post thoughtfully.
    Covid 19
    Night Club
    Goa Party
    Top Hill Stations In India
    Dwarka Girls
    Girl Private Number

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 9feb202c05e58183b7c0b395896d6800
    sms onay
    website kurma
    website kurma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you for your explanation, very good content. a998cfe101419f01651cbfa75e1f902d
    altın dedektörü

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.