maandag 12 mei 2014

Jarige vriendinnen...


Het is mei en dat betekent dat mijn vriendinnen jarig zijn....hoe verzinnen ze het allebei in één week, lol.
Buiten het kadootje wat ze altijd krijgen vind ik het ook altijd leuk om iets te maken. Dit keer is het een stickpin roll geworden, 


De laatste tijd kijk ik heel veel naar Youtube filmpjes en ik ben in de ban geraakt van mooie kantjes....en één van die geweldige dames had zo een stickpinn roll gemaakt.


Dus de afgelopen 2 maanden veel lintjes verzameld en aan de slag gegaan. Deze is voor Sjak, in de kleur blauw....voor Paula heb ik er ook één gemaakt in de kleur roze. 


En ja hoor, ook maar weer eens de haaknaalden te voorschijn gehaald en mooie doilies, hartjes en vlindertjes gehaakt. Deze hier met mooie stickpins vastgezet.


Hierin kan je dus je naalden, haaknaalden, spelden, stickpins enz. bewaren....een soort speldenkussen dus.


Meiden nogmaals van harte gefeliciteerd.

Groetjes, Thea

2 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi Thea , daar zijn je vriendinnen vast heel blij mee👍👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat zijn nog eens mooie, lieve en praktische cadeautjes, daar kom je goed mee voor de dag, ze zijn prachtig!
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.