zondag 8 december 2013

Lacy Sunshine...


Hoi allemaal, weer een nieuwe challenge bij Lacy Sunshine.
Thema - Celebrations...dit kan van alles zijn, kerst-verjaardag-nieuwjaar enz...http://lacysunshinechallengeblog.blogspot.nl/



Ik heb dit kaartje gemaakt voor een goede vriendin, sjakkie.
Ze heeft hem inmiddels ontvangen dus kan ik het wel vermelden. 


Dit is een cascade kaart, en er zijn genoeg you tube filmpjes om te zien hoe dit gemaakt wordt, heb het iets aangepast, maar heb gezien dat iedereen het net even iets anders doet, maar dan krijg je tenminste een idee. 


Ik vond het erg leuk om te doen maar het is wel een hele klus. Ik heb er ook nog een label in gemaakt...achterin...maar vergeten te fotograveren.

Ik heb bij Lacy Sunshine een leuke digi uitgezocht....Christmas Boo...http://lacysunshine.weebly.com/seasonal-digis.html



Gebruikte copics:

huid - E50 E51 E53 R20 R30
haren - E41 E43 E47
bont - C0 C1 C3
kleding - YG11 BV31 BV00 BV01 BV02


4 opmerkingen:

  1. Gorgeous Card - you just have so fun shapes of Cards - I love it and it is so interesting to see what you can make. Love your Card
    Hugs
    Pialine xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart.Mooie kleuren.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi sweetie, brilliant creation, love the colours hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely MAGICAL, Thea! Gorgeous, gorgeous! xxD

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.