donderdag 17 oktober 2013


Wow, wat ben ik blij met deze kaart...heb er 2 dagen over
gedaan maar vind hem echt geweldig geworden.
En zoals altijd is ie in het echie nog mooier.




Dit is de binnenkant.


Deze prachtige ijssterren zijn gemaakt met snijmallen
van Nellie Snellen. Ben er een beetje verslaafd aan geworden, er zitten zulke leuke modelletjes bij. De ijssterren
erboven is een pons van Martha Stewart. 



Ook deze metalen nieuwe kerstteksten van Tim Holtz vind
ik geweldig. Dat is weer eens wat anders... 


Ik heb vele snijmallen gebruikt op deze kaart....op de foto
hierboven zie je de grote kerstboom van Marianne Design,
ijssterren van Sizzix, doilies van LaLaLand en Cheery Lynn,
en swirl takjes met hulst ook van LaLaLand.


Het blauw op dit kaartje is iets blauwer dan in het echt...
op de Krea Doe kan je hem in het echt zien, ik zou zeggen kom gezellig langs. De sneeuw die ik gebruikt heb is sneeuw van Decoart(snow tex), en daarover heen heb ik Diamont Dust gestrooid.


Ook al zo geweldig, ja sorry dat ik dit blijf zeggen, is XMAS dit is een mal Marianne Design en echt super.



Copic kleuren:

huid: E13 E11 E00 E000
haar: E44 E47 E49
bomen: YG61 YG63 YG67
kleding: C1 C3 B41 B45
en de balletjes bij de hulst
zijn gemaakt met liquid pearls.


Ik heb met veel plezier aan dit kaartje gewerkt, en ga zeker
nog meer van dit soort kaarten maken, vind dit echt te gek.

Groetjes, 

4 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi kaartje. Voor mij ben je al klaar voor de kerst :)
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart.Mooie details.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow ziet er fantastisch uit!! Een heel werk maar het resultaat is dan ook super mooi!!
    Lieve groetjes uit Italie,
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.