maandag 23 september 2013

LaLaLand....


Nieuwe challenge bij LalaLand....Fairytail....leuk thema vind ik zelf. Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van kraft papier en een paperpad van Kaisercraft. De frame om het afdrukje is een set van LaLaLand....en deze heb ik zelf met 3D paint van viva gesponst, je kan het zo niet zien maar het zit vol met glitters, kom maar kijken op de KreaDoe, want dan neem ik hem mee.  


Ik neem dit kaartje speciaal mee als voorbeeld voor bv dit hartje, ik ga deze mallen demonstreren. Elke dag zal er een andere demo zijn op de Krea Doe, maar hier komt nog een bericht over.  


Ik heb op dit kaartje weer veel mallen gebruikt en ben ook weer tekeer gegaan met mijn distresser....plaatjes zien jullie hieronder, wisten jullie het al als je er op klikt dat je dan meteen in de winkel komt?


Dit is de vlinder van Magnolia, die ik gemat hebt...zo is ie extra stevig.


Dit stempeltje is dan ook weer van LaLaLand...Sassy Princess Marci...


Copics:

Huid: E50 E51 E53 R20 R30
Haar: E50 E23 E25
Jurk: R81 R83 R85 BG70 BG72 BG75



Sassy Princess Marci (w/ Sentiments) Rubber Stamp Halloween Frames and Shapes Kit        

4 opmerkingen:

  1. Wow Thea, wat een schatje, erg kleurrijk en je hebt ook prachtige mallen gebruikt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een vrolijk leuk kaartje
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Good Morning sweetie this is just stunning, love your colours too, hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart.Mooie kleuren.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.