zaterdag 13 april 2013

Schilderijtje voor Melanie....


Vandaag is mijn meissie jarig....ze wordt alweer 19.
En wat doet ze het goed in het leven, ben ontzettend trots
op haar. 


Vind het elke keer weer moeilijk om iets orgineels te 
maken voor haar. Ik probeer altijd wel een projectje
te maken. Dit keer dus een schilderijtje....
Een aantal jaren geleden was ze weg van dit soort poppetjes. Strip en tekenboeken in overvloed. Hoop dat
ze dit dan nog steeds kan waarderen.

                                           
Ben lekker te keer gegaan met Frantage.
We zijn druk bezig om het in de winkel te
krijgen. Je kan hier zoveel mee...tis gewoon
super....
De mensen die in zeist geweest zijn hebben al een klein beetje kunnen zien en kopen.

                                 

Het leuke hiervan is dat je verschillende materialen door elkaar kan mixen...Op dit schilderijtje zitten wel 5 verschillende producten door elkaar.



Op deze twee foto's heb gebruik gemaakt van zilver kleurig embossing poeder. Dit geeft een sjieke uitstraling... 



De roosjes zijn gemaakt met een die-namic die....geweldige stansen, ik heb hiervoor 2 verschillende maten gebruikt. 


Dit is een stempel van Make it Crafty....dit merk hebben we
nieuw in onze assortiment opgenomen. En o, wat kun je hier mee leuk oefenen op het inkleuren van haar.


Het afdrukje is ingekleurd met Faber Castell potloden.
Ik heb daarvoor ook een speciale groep op facebook...
Daar vermeld ik wat tips en de kleurnummers die ik gebruik.



4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je dochter.
    Wat een mooi schilderij.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, je schilderij is prachtig,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit schitterend gemaakt zeg, echt supermooi. Van hartre gefeliciteerd met je dochter, 19 jaar alweer, een hele dame dus, geniet er lekker van,
    Fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke kaart, alleen valt de stempel een beetje weg door al de details, en vermits jij zo prachtig kleurt vind ik het een beetje zonde,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.