woensdag 9 januari 2013

Papieren zakje gepimpd...


Deze hadden jullie nog van mij tegoed. Dit leuke gepimpte
kado zakje konden jullie van de week al op onze Krea Teja Team blog zien, of op onze facebook groep. Ik had al eerder aangegeven dat ik wat van die zakjes in voorraad wilde maken, dus zie hier zakje nr 2.
Het design papier is wederom van Autentique.
De twee kruissteken rechtsboven is een ponsje.
En het hartjes label aan de rechterkant van Magnolia.











De cirkel met bloemetjes is van Unique, net als de bloemen en swirl....zijn ze niet geweldig.
De takjes en het theepotje is van Joy(noor).



Alles is weer ingekleurd met Twinkling H2O....
Natural Linnen, Fuzzy Peach, Pewter, Wintermist Grey,
Courageres Rose. 

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden...op naar het volgende zakje...



5 opmerkingen:

  1. Tilda looks fabulous, Thea. You colored her with Twinkling H2Os? She looks absolutely gorgeous not to mention the lovely card design and pretty embellies. Tilda just pops with her pink dress.
    Hugz,
    Cathy Lee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer erg leuk, super mooi ingekleurd!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoor . . . en zo mooi dat alleen het Tilda met roze is bewerkt . . ze valt echt op zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.