woensdag 15 februari 2012

Deep Ocean Challenge 19...


Nieuwe challenge bij Deep Ocean Challenge Blog....PINK AND BROWN....niet zo moeilijk dus....je kan er weer alle kanten mee op.



Ik heb voor deze kaart weer de nieuwe cheerylynn en memory box mallen gebruikt, hieronder zie je een foto welke....de donkere stipjes zijn gemaakt met een pearlpen dus dit zijn geen gaatjes....het raam is er in twee maten, ik heb voor deze kaart de kleine gebruikt dit geldt ook voor de plantenbak.
Het stempelafdrukje is van LA LA LAND (marci) zijn toch ook wel weer schattige stempeltjes....  


Ik heb mijn afrdrukje weer ingekleurd met mijn Twinkling H2O

Natural Linnen
Fuzzy Peach
Peppermint Taffy
Sandolar
Cinnamon Stick


De bloemen zijn van Wild Orchid.
Het roze takje van Melissa Frances
En het gedraaide bloemetje van papier het ik gemaakt met een mal van Memory Box.


Hier nog even het raam van dichtbij...de swirl van strass is van ZVA Creative....


Deze mallen heb ik gebruikt voor deze kaart....




19 opmerkingen:

  1. Wat een mooi geheel Thea, en mooie mallen zijn dit.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och help, tis te leuk hoor.....

    Gaaf spulletje he die H2O...en de stansjes, ja echt ....helupppie...;o)

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOh wat prachtig zeg.Dat raampje die bloemen en dat plantenbakje,geweldig!!

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje mina zeg mijn mond valt gewoon open......WAT PRACHTIG!!!
    En wat zijn de raam mallen leuk.....oooooo ik word arm van al die mooie spullen,maar heb nog een bestelling lopen dus de volgende keer wil ik memorybox malletjes gaan bestellen want ze zijn echt onwijs mooi!

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhh wat een schatje zeg, zo veel prachtige details en toch niet druk,maar je kan er wel naar blijven kijken. Superzzz, Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een beeldschoon kaartje, heel erg mooi! Die bloemetjes zijn echt super gaaf!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauww wat een prachtige kaart weer, al die leuke details erbij en geweldig mooi ingekleurd!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattige kaart Thea, nooi van kleurtjes en het stempeltje is zeker heel erg leuk.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart en de stansen zijn super, net vanmiddag mijn malletje binnen gekregen en gelijk gestanst toppie hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat weer een prachtig mooi kaartje Thea.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi geheel Thea. Ik ben weg van je raampje met gordijntjes en bloembak.
    Je afdrukje is een beauty geworden.
    Leuke ideeën allemaal weer....
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi sweetie, Wow this is stunning love your colours, amazing creation as always big hugs love Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Thea
    wow this is totally gorgeous, awesoem colouring, beautiful embelies & design, sue,x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. supergaaf Thea..wat een leuke kaart en de kleuren zijn ook erg mooi
    stansjes zijn ook super
    groetjes
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje is dit!
    Heel lief!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Thea,
    Ik ben niet echt van de donkerbruin, maar dit kaartje is wel heel leuk geworden.
    Lieve groet,Stella
    enjoyablethings-ster.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. supersssssssssssss deze kaart, erg leuk met dat raampje.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WOW!!! Fabulous card!! I love these colors and the die you used for the shape is amazing!! Thanks a lot for joining us at Deep Ocean Challenge.
    Hugs
    Giò

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I just came here as i saw you beautiful card above on the Magnolia world group
    Wow all your cards are so lovely and so pretty I love all the detail

    Hugs Susie sugar xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.