zondag 19 juni 2011

2e workshop dag....

Het "verrassingsdoosje" aan de bovenkant
Wouw, wat een leuke dag was het gisteren weer. Het was onze 2e workshop dag en wat een groot succes. Wat een leuke en lieve reacties van de klanten, dit doet je altijd goed en dan krijg je ook gelijk weer de kriebels om weer een nieuwe dag de organiseren. Waar we nu dan ook mee bezig zijn. We proberen nog een gaatje te prikken in onze drukke beurs maanden, en we hopen dan ook ook dat de zaal weer vrij is.
De "verrassing" in het doosje een speciaal gevouwen kaart.
Ik wil dan ook een paar mensen bedanken voor deze dag. En dat is natuurlijk mijn trouwe achterban.
Paula zonder jou lukt dit niet...het is altijd weer top dat je de donderdag vrij houdt voor mij en dat je me dan kan helpen met het ontwerpen en vooral het maken van de pakketten.
Sjak, ook jou inzet waardeer ik enorm, je bent een lieve schat...
En mam, jij bent altijd oproepbaar voor dit soort dagen en de beurzen, bedankt...
En als laatste mijn eigen man....zonder jou heb ik geen online winkel en zouden we de dingen heel anders moeten aanpakken. Ik weet dat het regelmatig zeer druk voor je is, en dat je alles buiten je baan, dus in je vrije uurtjes moet doen, en dit valt niet altijd mee....dus toppie....ik hou je nog maar eventjes, whahaha.
De eerste 3 foto's is het project wat we gemaakt hebben. De mensen schrokken wel even en reageerden zo van....en dat moeten we allemaal afkrijgen vandaag....ja !! Dat gaan we wel proberen en bijna iedereen heeft het dan ook afgekregen.
Dit is een deel van de groep die de wordshop heeft gevolgd.
De "kleurtafel"...hier gaf ik aan 7 mensen tegelijk de kleurles met de Aquamarkers ...
Dit zijn Mieke, Christa en Nellie, een deel van ons nieuwe Krea Teja Team, meiden leuk dat jullie er waren.
Twee lieve en vooral trouwe klanten....meiden jullie zijn altijd gezellig...en ondanks het gezellige praatje toch je project af .... ja, Ina hij is prachtig,hihihi.

Wij het hele Krea Teja Team hebben weer een leuke dag gehad, ik hoop jullie ook, bedankt allemaal.

Groetjes, Thea

18 opmerkingen:

  1. supers toch dat jullie zo een geslaagde dag hebben gehad, maar dit is ook een schitterend projectje om te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er super gezellig uit hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea

    Het is toch leuk zo'n gezellig freubel dagje.
    Het ziet er toch prachtig mooi uit.
    Heel leuk bewerkt.
    En super leuk gemaakt.
    Een fijne zondag verder.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat fijn dat het zo'n geslaagde dag was,prachtige creatie dat jullie gemaakt hebben.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi sweetie, this is wonderful a really great layout too, hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou het was een geslaagde dag voor ons,en de volgende workshop zijn we er weer bij hoor.
    lieve groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een geweldig leuk project hebben jullie gemaakt zeg
    echt super
    het ziet er ook erg gezellig uit op de foto's
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel The voor de super gezellige dag het is een pracht workshop en was heel blij je weer te zien en je doosje een plaatjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Thea , leuke foto's heb je geplaatst ! Het was zeker een super geslaagde dag !! Bedankt voor alles. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er gezellig uit en mooi project hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb ontzettend genoten en toen ik om kwart over acht thuis was heb ik meteen de laatste dingen op de kaart en doos geplakt! De volgende keer ben ik er ook zeker weer bij. Die foto...heb er niks van meegekregen...haha!
    Bedankt voor alles...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve woorden Thea, maar ik doe het graag en vind het leuk.
    Het was super gezellig gisteren ook met al die lieve en leuke mensen. Als ik het zo lees hebben ze het ook fijn gevonden dus helemaal toppie!
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er allemaal heel leuk en gezellig uit xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het leek wel een bruiloft. Koffie, broodjes en vooral heel veel gezelligheid. Heb weer een heerlijke dag gehad. Daarom: crew bedankt voor deze superleuke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeps, ik reageer een beetje laat, want deze heb ik gemist. Hoe kan dat nou, ha,ha!
    Ik vond het ook een leuke dag (op een paar dingen na, haha!) en wat een lieve woorden voor ons. Jij bent ook een schatje hoor!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. het was id heel erg gezellig en zoals marian al ei wij zijn er de volgnde keer weer bij.
    lieve gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw dat doosje is echt geweldig :)
    En het ziet er heel gezellig uit!!
    Lijkt me echt een leuke dag zo te zien ;)
    Groetje sAnneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat een gezelligheid was het weer. Het doosje staat te pronken in mijn huis. Portemonnee na het shoppen weer leeg na al die leuke nieuwe hobbydingen te hebben gekocht.

    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.