donderdag 10 februari 2011

Derwent Challenge...roze/rood


Hoiii, roze/rood  en liefde is de nieuwe challenge, hoe kan het ook anders nu het bijna valentijn is.
Dit keer maar geen Magnolia gebruikt maar een Penny Black stempel, ik vind deze zo cute...
Het grappige is wel dat ik magnolia papier heb gebruikt maar deze past er dan ook zo goed bij.
Voor de rest heb ik hem weer lekker versierd met nestabilities (hart en label), ponsen van EK (retro en hoekpons), pons van MG Gill (takje), klein hartjes pons (weet daar niet meer het merk), strassswirls van Prima Marketing, lint, chalk,charm en een hartjes embossingmal ( Craft Central). Doe gezellig weer mee, dit geeft de DT- members ook een kick om steeds weer iets nieuws te maken.

Nu ga ik snel weer verder want ik ga zometeen de beurs opbouwen in Haarlemmermeer. Wie weet zie ik jullie daar wel.

Kijk ook even op de Krea 'Teja'  website, daar staat nog leuk Magnolia nieuws.

Groetjes Thea  



13 opmerkingen:

  1. Hallo Thea,

    Wat een schattige kaart. Ook ik ben weg van Penny Black heb net mijn eerste kaart met een stempel van hun gemaakt en ga er zeker nog meer maken.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart zeg.. echt heel erg mooi gemaakt.

    Groetjes
    Mignon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauwww..prachtige kaart zeg!
    Succes met opbouwen, misschien zie ik je nog wel, zou wel leuk zijn;)
    (ik geef 2 dagen een ws bij de stand van Miekelotte)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is a gorgeous card Thea, beautifully embellished!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die stempel is zooo gaaf, het hele kaartje is mooi zo in deze kleurtjes. Grtjs, Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lekker vrolijk kaartje, prachtig en ook zo romantisch, succes met de beurs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje, wel eenvoudig! (ha,ha,ha!)
    Succes op de beurs, zal jullie missen!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Thea, hele lieve stempel, en leuke details. Ik heb toevallig net mijn kaart voor de derwent challenge ingestuurd met ook een Penny black erop.

    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een cute card. Echt super bij de challenge. Ik redde het niet deze keer.
    Succes met de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn complimenten Thea,
    wat een gave combinatie heb je gemaakt met de kleuren. En het inkleuren is echt fantastisch gedaan. Veel plezier op de beurs.
    Gr. Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hij is prachtig , die kleuren en die stempel, wauh

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauww wat een schatje Thea mooi deze kleuren en stempeltje Zo lief.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.