dinsdag 4 augustus 2009

Paperkit- Augustus...

Onze nieuwe paperkit is uit. Dit keer is er gekozen van design papier van LUXE. Geweldige kleuren combinatie en uitstekend geschikt voor jongenskaarten. Er zit in het pakket een vel bruin, donker blauw, licht blauw met stippen en wit. Het cardstock wat wij in de pakketten stoppen is bijna altijd van Bazzill en in dit geval ook een velletje van Bo Bunny. In dit pakket zitten 8 halve vellen van het mooie LUXE papier. Voor de rest zit er lint (in div. kleuren, twee blauwe roosjes, twee dew drops(bruin), twee spacers en wat floss draad in het wit in. Dit pakket komt op 8.50 en is vanaf woensdag 5 augustus in onze online winkel te bestellen.

Dit is de achterkant van het desing papier. Dus in plaats van 8 heb je 16 verschillende printjes.


7 opmerkingen:

  1. Hallo Thea wat een prachtige kleuren super meis ik ben alleen voor de pastel kleuren krijg je ook kerst kleuren wil graag bij je bestellen

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohh thea dat is een mooi pakketje!!
    hugs Ria
    die de spaarpot gaat leegmaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb net besteld bij jullie (3 motivet stempels) ik weet niet of de betaling al binnen is, of dat het pakketje al verzonden is maar dat hoor ik wel.
    Had ik maar geweten dat dit papierpakket uitkwam, dan had ik het er bij kunnen doen haha! Helemaal geweldig vind ik het en ideaal voor jongens kaarten.
    Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gaaf pakket thea!! erg mooi, kom in den bosch zeker even bij je shoppen! zijn we net weer terug van vakantie!!

    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. blauw blauw blauw echt wat voor Karin !
    Die is toch van het blauw?!
    (geef mij maar ROSE..whahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea.
    Wat een prachtig papier,ik wil het heel graag hebben.
    Ik heb verleden week stemppels bij je besteld.
    Maar ik hoor maar niks,hoe veel het kost ,hoe of wat.
    Wil je deze er nog bij doen.
    Ik ziet dan de rekening wel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er een leuk pakketje uit,
    heel leuk voor jongenskaarten

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.