woensdag 8 juli 2009

Feestweek by Tiets... / Party at Tiets

Hier is mijn eerste Sol sketch kaart van Tiets. Ik vind hem erg leuk geworden. Er zijn deze week verschillende solletjes waar je aan mee kan doen, en er valt zelfs een prijs mee te winnen. Toe waag een kans. Het labeltje die je op de kaart ziet kan eruit. Daar staat de tekst, Happy Birthday op. Het designpapier wat ik gebruikt heb is van My Mind's Eye (Penny Lane). Swirls is van Prima Marketing. De stempel is van Motivet en voor de versiering is er een pons gebruikt van Mc Gill, roosjes en hortensia bloemen. Het afdrukje is ingekleurd met copic markers. De kleurnrs. zijn: E21 E31 E35 E53 YG03 YG11 B00 B05 B09 RV000 RV10. Laat me eens weten of jullie het wel fijn vinden dat ik de kleurnummers erbij zet, dit kan je per email of in de chat box hiernaast. Weten jullie eigenlijk wel hoe dit werkt? Je tikt je naam in, dan de tekst en dan op Go. Meer niet, een kind kan de was doen. Groetjes, ik ga lekker aan mijn volgende kaartje werken.

This is my first SOL (Scrap online) sketch from Tiets. I think it turned out nice. There are several Sol's this week to join, and there's a price to win. The label on the card says "Happy Birthday". The design paper is from My Mind's Eye (Penny Lane). The swirls from Prima Marketing. The stamp is from Motivet and the punch from McGill.
There's a chatbox on the side. If you have a question please let me know throught the chatbox.
I'm going to work on a new card ....

12 opmerkingen:

  1. Hi Thea, grappig we hebben dezelfde koptekst gebruikt hihi. Maar ik vind deze erg leukt met die motivet stempel. Ik wil nog steeds eens wat nieuwe stempels bestellen maar kom er maar toe om het internet op te gaan. Maar goed dat komt nog wel en dan kom ik even in je winkeltje neuzen. Was inderdaad behoorlijk schuiven met die kaart zeg. Ik ga nu ff me solletje afmaken en dan nog even kijken of ik nog een kaart met een van de sketches kan maken.
    Groetjes Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super, maar dat had ik al medegedeeld! Fijne avond, groetjes Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauuuwww zeg, wat mooi. Ik heb ook wat van dat papier maar niet die bloemenmotief erbij:W en dat is toch wel erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea wat een snoeppie zeg, prachtige kleurtjes helemaal top.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea
    Het is een supermooi kaartje.
    Ben ook met een scetch bezig maar stuur deze niet op.
    Moet eerst wat meet oefenen met het aankleden en het kleuren van de kaart hahaha.
    Liefs mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kaart thea,een echte feestkaart!!!!!!
    groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jeetje zeg, jij hebt het gaspedaal ingedrukt... mooie kaart zeg.. dat was diegene waar je maandag mee bezig was, toch???

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooooooooooo deze kaart is echt heel gaaf geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is ook schitterend,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je kaartjes zijn weer schitterend Thea!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.