donderdag 7 mei 2009

Hieperdepiep voor Sjak..../ Happy Birthday to Sjak ..

Tja, als je voor de ene vriendin iets maak verwacht de andere ook iets leuks. Geef niks hoor!! ik vind het erg leuk om te doen.
O, ja luitjes van de verjaardagslijst, dit past niet door een brievenbus. hihihi. Na veel zoeken heb ik eindelijk iets leuks gevonden om te maken. Moet zeggen dat dit niet echt een makkelijk projectje was, maar hij is toch weer erg leuk geworden, echt een Sjak tasje.
Nou Sjak ik hoop dat je er erg blij mee bent, je heb het nog wel niet, maar wat in het vat zit verzuurd niet. En wat zal je van Paula en mij krijgen? Misschien kun je een deel van je kado al vinden. Je kan vast niet wachten om naar huis te komen. Maar vakantie is natuurlijk ook lekker, dus geniet er nog lekker van. We zien je weer snel. Van harte gefeliciteerd, neem maar een borrel op je gezondheid van Paula en mij dan doen wij dat ook. Dikke kus van Thea, Jan, Melanie en Jordy.

Well if you make a present for a friend, the one who's birthday is next expects the same. I don't mind, I love doing it. Today is Sjak's birthday and I found the perfect "Sjak-bag". I hope you're happy with your bag, Sjak. You're on holiday right now, but I will keep it here until I can hand it over in person. And what will be your present from Paula and me ? Well maybe a piece of the present is shown .... Ok, you will have to wait 'till you get home. Happy Birthday and have a drink from Paula and myself. We'll bring out a toast to you ! Hugs and love from Thea, Jan, Melanie and Jordy.

Nu het tasje, het is een project van Jeanet, je herkend het bijna niet meer terug alleen al door een ander papier soort te gebruiken. Het papier is van Sassafras (Serendipity) en de stempel van Gorjuss. Deze stempel is ingekleurd met Copic Markers (Ciao). De bloemen zijn van Prima Marketing en de blaadjes zijn geponst met een pons van McGill. Fijne dag allemaal. Groetjes,

And now for the bag .. , it's a project from Jeanet. Maybe you won't recognize it just because I used another designpaper. The paper is from Sassafras (Serendipity) and the stamp is Gorjuss. I colored it with my Copic Ciao Markers. The flowers are from Prima Marketing and the leaves are from a McGill punch. Have a nice day.

17 opmerkingen:

  1. Hoi Thea. Dit is weer iets anders dan een kaartje. Whow, wat een werk zal je eraan gehad hebben. Maar het is het waard. Zo te zien. Ik vind hem in ieder geval geweldig. Ik wed erom dat Sjak hem ook te gek vind.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een afschuwelijk tasje, daar wil toch niemand mee gezien worden, ha,ha,ha, dit was natuurlijk een geintje, want ik vind hem super gaaf en ik kan haast niet wachten om de inhoud in levende lijven te aanschouwen! Het is trouwens heel erg leuk, dat er bij de diverse bloggers een kaartje of tasje voor me is te zien, ik ga bijna naast mijn schoenen lopen.
    Veel plezier met Paula vandaag en een dikke knuffel van Sjakkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Thea wat is t tasje gaaf!!
    Wat een bofferd is die Jaq!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea, wat is het een schattig tasje geworden, ik heb inmiddels in de reaktie van Sjak gelezen dat zij het tasje ook geweldig vindt. Jij bent maar druk geweest met die verjaardagen. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat schitterend gemaakt Thea,prachtig papier zeg.
    wat is dat een bofkont omdat tekrijgen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Thea dat ziet er erg gaaf uit ik vind hem geweldig en sjak zal hem ook super vinden
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Thea, helaas voor je maar ik heb een hele grote brievenbus hoor. Ik doe gewoon de deur open en dan gooi je het op de mat. Daarna doe ik de deur dicht en bel je aan. Ik zal heel verrast doen.... whoehahahahah. Je tasje is geweldig...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat mooi en daar zal Sjak zeker blij mee zijn. Met de inhoud ook denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. joh die sjak zit lekker vakantie te vieren in hongarij en die word me toch een partij verwend hier, maar het is haar gegund, en oh ja thea het is een super leuk tasje hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een geweldig tasje,en die inhoud mmmmmmmmmmmm.laat ik nu ook een hele grote brievenbus hebben net als karin,dus ga vooral je gang hoor hihihihi.
    ik wens je een heel fijn weekend toe.
    groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. tjeeeee nou hier word je kwijlgehalte wel eruuuggg hoog van. Wat is die Jacq een ontzettende bofkont om dat te krijgen zeg, schitterend en de inhoud is ook om te smullen:P:P

    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Thea
    die Tasche gefällt mir ausgesprochen gut!
    LG Gisela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze staan nu op mijn blog hoor,dus geen geheim meer. Maar ik kreeg het niet voor elkaar om ze in 1 afbeelding te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi thea wat gaaf tasje denk dat sjak er onwijs mee zal zijn ,ik zou het in ieder geval zijn hahah
    tanjaxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had hier ook nog niet op gereageerd want ik heb hem in het echt al gezien en het is een superrr tasje geworden, gelukkig is ze er blij mee en diverse anderen waarschijnlijk ook zo te lezen. Fijne zonnige moederdag en feliciteer Ilonka van ons. groetjes aan allemaal liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, your bag is amazing Thea, such fabulous papers and wonderful colouring of the sweet image x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WOW...Thea, your creation is gorgeous!!!!
    Lovely colours.
    I love your marvelous look.
    Hugs, Mumur

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.