vrijdag 16 januari 2009

Bunny...

Ik had beloofd om nog twee kaarten te laten zien met een Pyramid knipvel, maar ik kom deze week niet echt aan het knutselen toe.
Toch een kaartje kunnen maken, ik weet niet of de derde ook nog geplaatst gaat worden, want ik wil weer eens een keer aan challenge meedoen. Maar je weet maar nooit.....
Groetjes,

I promised to show you the other two cards with the Pyramid decoupage paper, but there's not much time this week to work on my cards.
But the second is done. I don't know if I can make the third this week, because it's nice to do a challenge again. But you'll never know .....
See you,


2 opmerkingen:

  1. Hoi Thea, je kaart is geweldig, ondanks het plaatje. Groetjes en een dikke knuffel van Sjakkie!
    Ik neem dinsdag mijn nieuwe stempeltjes van High Hopes voor je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je dat schitterend gemaakt Thea.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.