maandag 8 december 2008

Een nieuwe header..... / A new header ....

Vandaag geen kaartje maar een nieuwe header gemaakt. Wat is een header? Voor degene die dat niet weten (ik weet het ook pas sinds gisteren) dit is de titelkaart bovenaan de blog. Ik vond een roze titelkaart niet zo passen bij de kerstkleuren rood en groen. Dus weer aan de slag om mijn blog zo veel mogelijk in de kerstsfeer te krijgen. Direct ook weer een ander achtergrondje erbij om alles op elkaar afgestemd te krijgen. Ik heb ook mijn eigen Slice (Making Memories) tevoorschijn kunnen halen om de Christmas cartridge uit te proberen. De Slice werkt toch wel erg prettig ! De twee stempels zijn de kerstman en kerstvrouw van Magnolia. Een leuk tekstje erbij en de header is weer klaar. Tot aan de kerst kunnen we er weer mee vooruit. Tot gauw,
Today not a card on my blog but I made a new header. Since yesterday I know what a header is, the title card on the top of my blog. Still learning ..... The pink card didn't match the Christmas red and green. So, back to making a new card to get more Christmas spirit on the blog. A new background to match the whole scene and I'm "Christmas ready". I took my own Slice (Making Memories) to try the Christmas cartridge. The Slice is a very handy tool ! The two stamps are Mr. & Mrs. Santa from Magnolia. A funny text to complete it and the header is ready. Let it be Christmas everyday. See you soon,


2 opmerkingen:

  1. Mooi Thea, enne ik wist dus niet wat een header was hé. Maar nu wel.
    Ik heb de slice ook gekregen van hussie voor onze trouwdag. Nu nog tijd om er mee te spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik wist niet wat een header was. Heel leuk! groetjes van Sjakkie!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.