vrijdag 17 oktober 2008

Papertake Weekly challenge


Hoi allemaal, weer een challenge, nu van Papertake Weekly met een sketch van Katharina(helemaal super). Toch weer een van mijn favoriete kleuren gebruikt, roze, ik vind dit een kleur die het goed doet bij de Magnolia stempels, het ziet er dan meteen zo lief uit, zo meisjesachtig. Het designpapier is van Crea Motion (beatrix rose) en het basiskarton van Bazzill. Ik wens jullie een fijn weekend, ik ga morgen naar de camping om af te sluiten, dus veel schoonmaken , BAH maar ja dat hoort er ook bij. Groetjes.

Hello everyone, another challenge. This time from Papertake Weekly with a sketch from Katharina (it's great !). I used one of my favorite colors, again, pink. It's my opinion that this is a color which is doing great with the stamps from Magnolia. It just look so sweet, so girlish. You all have a great weekend. I'm going to the campingsite to make our second home ready for the winter, so lot's of cleaning. Agh, but it has to be done right ? See you.

4 opmerkingen:

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.