vrijdag 19 september 2008

MERRY CHRISTMAS

Het is nog lang geen kerst maar af en toe een kaartje maken is toch erg leuk, en zoals beloofd ook zo nu en dan een kaartje met een knipvel. Dit keer heb ik gekozen voor een plaatje van Betsy Lurvink (omdat mijn dochter deze zo leuk vindt). De achtergrond is van Black Magic paper(embossen en schuren), dit geeft een apart effect. Nog even versieren met bloemen en ijskristallen van Pima Marketing en weer een kaartje klaar.


Volgende week sta ik de hele week op de Hobby Salon in Mechelen(Belgie), misschien zie ik jullie daar. Helaas even geen kaartjes op de blog. Bedankt voor langskomen en tot gauw.

It's not christmas yet, but making a card is nice. And as promised a card from a 3D picture. This time is a picture from designer Betsy Lurvink (because my daughter likes them so much). The background is from the Black Magic Paper from Colorcore (you can sand and emboss it), it gives a special effect. Some decorating with flowers from Prima Marketing and ice crystals and another card is finished.

Next week I'm on the Hobby Creative Salon at Mechelen (Belgium). Maybe I'll see you there. Unfortunately no cards on my blog for now. Thanks for stopping and hope to see you back soon.

Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Veel plezier en succes op de beurs. Ik zal jullie missen. Gr. Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.